♥fifi blogger girl ♥㋡

Selasa, 24 Februari 2009

cita2 ku di mercu.....hehehehe...

samekom u all cita2 saya sebenarnya nak ada perniagaan sendiri.....
saya dah bosan lah makan gaji dengan org ni.....lau pun kite bepangkat sekali pun gaji yang di beri pun tak kan penah cukup......zaman sekarang ni lau macam mane sekali pun kita mesti ada bisnes sendiri untuk mase depan kita yang akan datang...,bukan saya nak cakap yang makan gaji tak elok.elok tapi kita sebagai manusia biase di atas bumi yang tuhan citar kan ni.kita semua ada cita2 kan untuk senang 1 masa akan datang kan....sape yang nak hidup ni susah......semua org nak hidup senang........dan dah senang jagan lah pulak lupa kan tuhan......lau kita bongkak ape yang dia terlah bagi pada kita dan tak sengaja dia akan tarik lik ape yang terlah dia berikan pada kita 2......
jangan lah sesekali lupa kan nya.....
saya tak nak cakap panjang lebar di ci ni.....
saya nak mintak jasa baek anda semua yang sape masuk blog saya ni baca lah ape yang saya kate kan di atas 2....
saya harap lah 1 hari nanti saya ada pernigaan sendiri.......
dan saya pun ada buat bisnes kecil2 lan.......
saya harap jasa baek anda semua spot lah saya untuk semua hahahahahaha...................

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama